אילו ספרים כדאי לקחת לחופשה עם ילדים?

ספרים לטיסה

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית ותוהים אילו ספרים להביא לילדיכם על מנת להעסיקם, אנחנו רוצים להמליץ לכם על כמה ספרים טובים, אפילו דפי צביעה לילדים שיכולים להעסיק את הילדים במשך שעות. 

למה כדאי להביא ספרי ילדים לחופשות בחו"ל? 

לאחר שמזמינים ביטוח נסיעות לחו"ל לילדים באתר Gooday או במקום אחר, הגיע הזמן לשים דגש על הקריאה. חופשות הן הזדמנות מצוינת לעודד הרגלי קריאה אצל הילדים, בין אם בעזרת סיפורים או דמויות חדשות. הספרים הנכונים יכולים מצד אחד להעסיק את ילדיכם במשך שעות, אך מצד שני ולא פחות חשוב, ספרים יכולים לעודד פיתוח דמיון אצל הילדים, יצירתיות ועוד. לאחר שאנחנו מסכימים שכדאי להביא ספרי ילדים לחו"ל, כל שנותר לעשות הוא לבחור את סוגי הספרים הנכונים לטיול. טיפ מאיתנו, כדאי לנסות למצוא ספרים אשר מתכתבים וקשורים לטיול שלכם. לדוגמה: אם אתם טסים לצרפת עם הילדים, אפשר לקחת אתכם את "הנסיך הקטן". 

הביאו ספרים המדברים על "גילוי עולם"

מה יותר קסום מאשר הטיסה הראשונה של הילד שלכם לחו"ל? חשוב להבין שזהו רגע מרגש עבור ילדים, לכן כדאי לנסות להתחבר לרגע הזה בעזרת קריאה. לצורך העניין, ישנו ספר קסום אשר נכתב על ידי הסופרת הישראלית, נעמה להב. ספר זה נקרא "גלילאה מגלה את המקומות הכי בעולם", והוא מדבר על עידוד הסקרנות, חשיפה לתרבויות, עולמות חדשים שילדים לא מכירים ועוד. במהלך הקריאה, תיחשפו לדמות הנקראת "גלילאה" (משחק מילים בהקשר של "גלילאו", מגלה העולם החדש), אשר מגלה את העולם בעזרת כובע קסמים. מקסים!

חוברות צביעה הן אופציה טובה גם כן 

מעבר לכך שאפשר להביא אתכם ספרי קריאה, ניתן להביא גם תעסוקה מסוג אחר הנקראת חוברות צביעה לילדים. חוברות אלו יכולות להעסיק את הילדים במשך שעות, במיוחד את אלו ביניהם שאוהבים לצייר, אוהבים צבעים וליצור. אל תמהרו לרכוש את החוברות האלו בחנות, מכיוון שהן נגמרות מאוד מהר והן לא מאוד זולות. לכן, כדאי לבדוק באינטרנט, יש בימינו אתרים אשר מאפשרים הורדה חינמית של דפי צביעה לילדים. חוברות צביעה בחינם לא עולות בכיס, מעסיקות את הילדים יופי ומאפשרות לכם, ההורים, לקבל קצת שקט תעשייתי. במילים אחרות, כל היתרונות בחוברת צביעה אחת. 

לסיכום, כמה מילים על בחירת הספרים הנכונים 

לסיכומו של דבר, בחירת הספרים הנכונים לקחת לחופשה, זו פעולה שיכולה לעשות את כל ההבדל בין טיול מוצלח לחו"ל עם הילדים לבין טיול שכרוך בניסיון תמידי להעסיק אותם. בין אם ילדיכם צעירים או בוגרים יותר, ישנם לא מעט ספרי ילדים שיכולים לספק שעות של בידור ותעסוקה. אז, ארזו מזוודות ואל תשכחו את הספרים לחופשה. כל עוד בוחרים משהו שבאמת מעניין את הילדים, מובטחת לכם הקלה משמעותית בניסיונות להעסיקם. 

תפריט נגישות

רוצה לקבל עדכון כשעולה סיפור חדש?

הניוזלטר שלנו מחכה לך!

בהצטרפות לרשימת התפוצה הנך מאשר/ת קבלת פניות מטעם אתר 'לילה טוב', לרבות פניות בעלות אופי פרסומי.

מעדיפים סיפורים בסרטונים?

צפו ביוטיוב!