מתנות וספרים מומלצים לגיל הרך

מתנות לגיל הרך

כשאתם מחפשים לקנות מתנה לילד, אתם מוצאים את עצמכם מבולבלים ממש מול ההיצע הענק. יש היום חנויות ענק המציעות מחלקות עמוסות עם מדפים מפוצצים במשחקים, בובות, משחקי דמיון, משחקי הרכבה, משחקי בנייה ועוד כהנה וכהנה.

אם תיקחו אתכם את הפעוט או את הילד לחנות, אתם תתבלבלו עוד יותר. כי הילד ינסה לבלוע את כל החנות ולרוב הוא לא ירצה את מה שאתם ההורים רוצים לבחור עבורו. אז איך באמת בוחרים את המתנה לגיל הרך?

יש מי שמייעץ לכם!

בחנויות נחשבות שמשתדלות להתאים את עצמם לצרכים של הלקוחות כמו https://giftime.co.il/  יש בדרך כלל צוות או אפילו רק איש מקצוע אחד שעומד לרשות הלקוחות בדיוק לדבר הזה. הוא מכיר מקרוב את המוצרים בחנות, את המשחקים השונים, הוא יודע מה הילדים בכל טווח גילאים אוהבים ובהסתמך על המידע הזה הוא ידע גם להמליץ לכם על המשחקים הנכונים.

ידע מקצועי בכל מה שקשור לשלבי ההתפתחות של הילדים גם יועיל רבות לבחירה נכונה וחכמה של המשחקים או המתנות שתרכשו לילד כך שתמיד כדאי ללמוד מעט על הנושא לפני שיוצאים למסע רכש שכזה.

עם הספר

כשאתם בוחרים מתנה לילד, כדאי תמיד לשים לב לאפשרויות הממתינות לכם המחלקת הספרים. משום מה הורים רבים נוטים לדלג על האזורים הללו כאשר הם באים לבחור מתנה לפעוט מתוך מחשבה שספר זה לא ממש משהו שיושיב את הילד שלהם לשעה שךל שקט.

אז כאן בדיוק אנחנו באים לנפץ לכם את המיתוס הזה. 

כי ילדים, במיוחד ילדים שנולדו לעם הספר – אוהבים ספרים! הם נהנים לדפדף בין דפי הספר, הם מתלהבים מהתמונות שבספר ומוכנים לעיין שוב ושוב בתנאי כמובן שהתמונות אכן מושכות את העין ו'מספרות' להם את הסיפור.

הורים מספרים

מעבר לעיסוק העצמי של הילד עם הספר, יש כמובן את הסיפור שאבא או אמא מספרים לילד. אין ילד שמתנגד לסיפור של אמא אבא. במיוחד אם אתם בוחרים להתמיד בסיפור כזה לפני השינה. או אז שעת ההשכבה הופכת להיות נעימה, מפנקת וכזו שהילד ממתין לה כל היום.

היש תפרון טוב מזה עבור הילדים שלנו שברור המקרים מסרבים 'לסגור' את היום?

אז ברור שצריך לשים דגש על בחירה נכונה וחכמה של ספרים שאכן יתרמו לילד מבחינה אינטלקטואלית, מבחינה חינוכית וכמובן גם מהבחינה החווייתית והאטרקטיבית. הספר צריך להיות מותאם לרמה של הילד, נעים לעין, נוח לאחיזה ואם אפשר גם שיהיה מנוילן ולא ייקרע גם לאחר דפדוף מסיבי של הילד הלוך ושוב.

איך בוחרים במתנה המושלמת?

כשאנחנו מחפשים מתנה, אנחנו רוצים משהו שישמח את המקבל, יבוא לשימוש וגם יתאים לכיס שלנו. חשוב לפנות אל החנות הנכונה המציעה מבחר, איכות וטווח מחירים. רק כך הזמינו מתנה מקורית לגבר לילד או לפעוט.

תפריט נגישות

רוצה לקבל עדכון כשעולה סיפור חדש?

הניוזלטר שלנו מחכה לך!

בהצטרפות לרשימת התפוצה הנך מאשר/ת קבלת פניות מטעם אתר 'לילה טוב', לרבות פניות בעלות אופי פרסומי.

מעדיפים סיפורים בסרטונים?

צפו ביוטיוב!