הסבא העשיר ונכדו

סיפורים לילדיםסיפורים לפני השינה

סבא עשיר הבטיח לנכדו היחידי מאז שהיה נער שאם יסיים את לימודיו וישלים לימודי תואר בהצלחה הוא יקנה לו מכונית חדשה, הנכד סיים את לימודיו בהצלחה ורכש תואר בציון מעולה, הנכד תמיד זכר את ההבטחה של הסבא ולכן ניגש עם התעודות ושאל את סבא שלו איפה המכונית שהבטיח לו, הסבא חייך והגיש לנכדו מתנה עם עטיפה ,בירך אותו על סיום לימודיו ואיחל לו בהצלחה בהמשך הדרך.

הנכד ההמום נראה מאוכזב מאוד, הוא פתח את המתנה וראה יומן עור מהודר עם שמו של הצעיר מוטבע על הכריכה, הצעיר כעס מאוד, זרק את היומן ויצא החוצה בסערה.

הנכד לא ראה את סבא שלו מאז סיום הלימודים, הוא כל כך התאכזב שניתק איתו קשר לחלוטין, הנכד הצעיר הצליח מאוד והקים בית משלו עם משפחה וילדים ומעולם לא ביקר את סבו.

לאחר שנים רבות הוא הבין שסבא מזדקן ואולי הגיע הזמן לשים את העבר מאחוריהם, הנכד הלך לבית הסבא ושמע שהוא כבר לא גר שם ונמצא כרגע בבית אבות מכיוון שהוא צריך עזרה ביום יום, הנכד היה עצוב מאוד, נכנס לחדר של הסבא ומצא את היומן שקנה לו בדיוק כפי שעזב אותו, הוא פתח את היומן ובעודו מדפדף בו נפל מפתח מכונית מגב היומן, למפתח הוצמד פתק שבו היה כתוב "שולם במלואו, תכתוב ביומן את כל החוויות הנעימות שיהיו לך מהטיולים ברכב כדי שישארו איתך לכל החיים, באהבה ענקית, סבא".

תפריט נגישות

רוצה לקבל עדכון כשעולה סיפור חדש?

הניוזלטר שלנו מחכה לך!

בהצטרפות לרשימת התפוצה הנך מאשר/ת קבלת פניות מטעם אתר 'לילה טוב', לרבות פניות בעלות אופי פרסומי.

מעדיפים סיפורים בסרטונים?

צפו ביוטיוב!