סיפור על חברות לילדים

סיפורים לילדיםסיפורים לפני השינה

היה זה חורף קר וארוך, השלג כיסה את כל המדינה וחיות הבר חיפשו מזון במשך זמן רב או לפחות מה שנשאר ממנו במזג האוויר הקפוא, הדוב הלבן יצא מהמערה והחליט שהוא חייב למצוא מזון בהקדם האפשרי, הוא היה רעב כל כך, בחוץ היה מסוכן וקר אך הוא החליט שאין לו ברירה ויצא לדרכו, לאחר חיפוש של שעה הדב מצא שקית עם תפוחים טריים על השלג הקפוא, הדוב לא האמין למראה עיניו, הוא טעם תפוח אחד ועוד אחד ועוד אחד עד ששבע לחלוטין, הדוב ראה שנשארו עוד תפוחים, "זאת בהחלט יכולה להיות ארוחה לחברי הטוב פינגי הפינגווין, הוא בטח רעב מאוד.." לקח הדוב את התפוחים והלך לביתו של פינגי הפינגווין, הדוב נקש בדלת הבית אך לא היה מענה, ולכן החליט להניח את התפוחים בפתח הבית.

בית בשלג

באותה שעה, פינגי הפינגווין חיפש גם הוא מזון, האגם היה קפוא אך הוא החליט לחפור בו וכך הצליח למצוא דגים קטנים לארוחה טעימה ומשביעה, כשחזר לביתו ראה פינגי את התפוחים ליד דלת הכניסה, "בטח הדוב הלבן הביא את זה", לקח הפינגווין את שקית התפוחים והלך לביתו של הארנב הקטן, הארנב לא היה בבית ולכן החליט לשים לו את זה ליד דלת הכניסה.

באותה שעה, נאבי הארנב היה בעיצומם של החיפושים אחר מזון גם הוא, הוא חפר עמוק מתחת לעץ דובדבנים שהיה מכוסה בשלג והצליח למצוא מספר דובדבנים מתוקים וטעימים, לאחר סיום הארוחה הוא חזר לביתו וראה את שקית התפוחים בפתח הדלת, חשב לעצמו הארנב שכנראה חברו האייל רעב מאוד והלך לביתו עם שקית התפוחים.

האייל באותה שעה חיפש גם הוא מזון, הוא השתמש בקרניים הגדולות שלי כדי לנער עץ רימונים קטן וקפוא, מספר רימונים נפלו מהעץ והוא אכל אותם להנאתו, כשחזר הביתה ראה את שקית התפוחים מונחת ליד דלת ביתו, חשב האייל: "בטח חברי הינשוף רעב מאוד, אתן לו את התפוחים", גם הינשוף לא היה בבית מכיוון שחיפש מזון, הניח האייל את שקית התפוחים בפתח הדלת וחזר לביתו.

באותה שעה, הינשוף טיפס על צמרות העצים ומצא מספר אגוזים טעימים, הינשוף שבע מהארוחה וחזר לביתו, שם הוא ראה את שקית התפוחים מונחת ליד הדלת, מכיוון שהיה שבע, לקח הינשוף את התפוחים והלך לחברו הטוב – הדוב הלבן.

הדוב הלבן התעורר משנתו וראה את הינשוף עם שקית התפוחים, הינשוף חייך ואמר "חשבתי שאתה רעב אז הבאתי לך את שקית התפוחים הזאת", הדוב הבין מייד את מה שקרה ואמר "לזה אני קורא חברות אמיתית!".

מוסר ההשכל: המעשה הטוב שלך היום יחזור אליך בעתיד, תהייה השינוי שאתה רוצה לראות בעולם!

תפריט נגישות

רוצה לקבל עדכון כשעולה סיפור חדש?

הניוזלטר שלנו מחכה לך!

בהצטרפות לרשימת התפוצה הנך מאשר/ת קבלת פניות מטעם אתר 'לילה טוב', לרבות פניות בעלות אופי פרסומי.

מעדיפים סיפורים בסרטונים?

צפו ביוטיוב!