פיטר פן סיפור לילדים

כלליסיפורים לילדיםסיפורים לפני השינה

לפני זמן רב, בעיר לונדון, בבית קטן ונעים בשכונת קנזינגטון, חיו שלושה ילדים בשם וונדי, ג'ון ומייקל, יחד עם הוריהם וכלבה נאמנה בשם "נאנה", בכל ערב, וונדי הייתה מספרת לאחיה הקטנים סיפורי מעשיות על הרפתקאות מופלאות, אחד מהדמויות האהובות עליהם ביותר היה פיטר פן, נער שלא התבגר וידע איך לעוף.

לילה אחד, הירח היה מלא והכוכבים זרחו בשמיים, פיטר פן עצמו הופיע בחדר שלהם! הוא נכנס דרך החלון יחד עם פיית הקסמים שלו בשם טינקרבל, פיטר סיפר לילדים שהוא מנהיג קבוצת ילדים אבודים בארץ נפלאה הנקראת נצח-נעורים, מקום שבו ילדים לא גדלים.

ונדי, ג'ון ומייקל היו מרותקים מהסיפורים של פיטר על הארץ המופלאה, על קרבות עם פיראטים ועל הרפתקאות בג'ונגלים. פיטר פן הזמין אותם להצטרף אליו להרפתקה ולחוות את נצח-הנעורים בעצמם. עם קצת אבק פיות ואמונה בלב, הם פרשו כנפיים ועפו אחרי פיטר, מעבר לים דרך הגלקסיות והכוכבים, עד שהגיעו לארץ המופלאה שנמצאת על אי בלב הים.

באי, פגשו הילדים את קבוצת הילדים האבודים והתחברו אליהם מייד. יחד, הם חוו הרפתקאות רבות, מהפלגות בעומק הים ועד חיפושים אחר אוצרות נסתרים, האויב הגדול ביותר שלהם היה הקפטן הוק, הפיראט המרושע והנקמן, שחייב נקמה בפיטר פן על כך שגרם לו לאבד את ידו לכריש.

קפטן הוק תכנן ללכוד את פיטר פן ולהשמיד אותו אחת ולתמיד, אבל בכל פעם, פיטר פן הצליח לחמוק ממנו בחוכמה ובנחישות, הרפתקאותיהם הביאו את ונדי ואחיה להבין את חשיבות המשפחה, האחדות והאמונה בעצמם.

לאחר תקופה, ונדי הרגישה שהגיע הזמן לשוב הביתה. היא הבינה שלמרות שנצח-נעורים היה מקום של חלומות והרפתקאות, היא ואחיה צריכים לחזור ולגדול בסביבה רגילה של ילדים, פיטר פן, למרות שהיה עצוב להיפרד מהם, הבין וקיבל את בחירתם וליווה אותם חזרה הביתה ללונדון.

כשהגיעו, ההורים שלהם קיבלו אותם בחיבוקים ובדמעות של שמחה, הילדים סיפרו על ההרפתקאות שלהם בנצח-נעורים, אך ההורים חשבו שזה היה רק דמיון של ילדים, ונדי, ג'ון ומייקל ידעו את האמת, אבל הם גם ידעו שהגיע הזמן להתחיל לגדול, למרות שבלבם ישמרו תמיד את הזיכרונות והחלומות מארץ נצח-נעורים.

וכך, בלילה כשהכוכבים מאירים בשמיים, אם תסתכלו מספיק טוב, אולי תוכלו לראות את פיטר פן, פורש כנפיים ועף להרפתקאה חדשה, וזה מה שמזכיר לכולנו שחשוב לשמור תמיד על הילד שבנו.

תפריט נגישות

רוצה לקבל עדכון כשעולה סיפור חדש?

הניוזלטר שלנו מחכה לך!

בהצטרפות לרשימת התפוצה הנך מאשר/ת קבלת פניות מטעם אתר 'לילה טוב', לרבות פניות בעלות אופי פרסומי.

מעדיפים סיפורים בסרטונים?

צפו ביוטיוב!